I Like Business

Sony si-a lansat First Flight

Sony si-a lansat First Flight

Sony si-a lansat First Flight, propriul website crowd-funding, unde proiecte neobisnuite Sony sunt prezentate si potential produse. In timp ce unii se intreaba de ce o companie mare ca Sony are nevoie de crowd-funding pentru produse noi in loc sa foloseasca propriile fonduri, site-uri precum Kickstarter au devenit treptat locuri unde se pot da pre-orders pentru produse interesante dar obscure. Aceasta era intentia Sony pentru First Flight.

In declaratia de presa, Sony spune ca First Flight va ajuta promovarea ‘noilor concepte de afaceri’ si le va aduce repede pe piata daca se dovedesc suficient de populare. Va ajuta compania sa-si dea seama ce doresc sa vada sustinatorii timpurii, eventual sa cumpere, fara sa riste considerabil prin a dezvolta intai o versiune gata de scos pe piata a produselor.

Sony este cunoscut pentur abordarea precauta in privinta noilor dispozitive. Spre exemplu smartphone-urile din ultimii ani. Dispozitivele sunt nemaipomenite, dar esential acelasi lucru, iar riscurile sunt minime. First Flight este o sansa pentru Sony sa-si lase partea creativa sa se distreze.

Ce este in magazin acum? Sunt trei produse diferite deja oferite vanzarii. Primul este ceasul FES E-Ink ce a ajuns in stiri prima data la sfarsitul anului trecut cu o curea ce se poate personaliza si design minimalist. Fara First Flight ar fi fost putin probabil ca ceasul FES sa fie scos pe piata. Acestuia i se alatura tag-ul wireless MESH ce poate fi folosit la automatizarea functiilor smart home ca o telecomanda minuscula, sau intr-o multime de alte moduri creative. In final, este telecomanda HUIS.Continand un ecran e-paper, poate fi personalizata folosind un calculator si poate fi programata sa inlocuiasca o telecomanda existenta.

Totusi, daca este pe cale sa-ti deschizi portofelul pentru unul dintre produsele First Flight, nu te obosi decat daca locuiesti in Japonia, deoarece vanzarile sunt limitate in tara cu sediul Sony. Daca se dovedeste a avea succes, nu exista motive pentru Sony sa nu permita vanzarile unei audiente internationale pe viitor. (O.S.)

I Like Business

More in I Like Business

apple_company_5_oct_15

Apple cel mai valoros brand din lume pentru al treilea an consecutiv

florinOctober 5, 2015
amazon_03_oct_15

Amazon lansează un război comercial împotriva Apple și Google

florinOctober 3, 2015
Volkswagen eröffnet Motorenfertigung am Standort Kaluga

RAR: Nu avem date concrete privind numărul mașinilor Volkswagen dotate cu softul care permite manipularea testelor

florinOctober 1, 2015
angajati_ore_lucru

Trei sferturi dintre angajații români stau la muncă între 30 și 40 de ore pe săptămână

florinSeptember 18, 2015
hp_company_17_sep_15

HP ar putea concedia 30.000 de angajați pe plan global

florinSeptember 17, 2015
producatori_masini_15_sep_15

Companiile auto își reduc producția în China în urma scăderii vânzărilor

florinSeptember 15, 2015
decoriart_7_sep_15

Claudiu si Clara ne spun povestea Decori Art, o afacere de succes intr-un interviu marca IlikeMag.ro

florinSeptember 7, 2015
microsoft_4_sep_15

Microsoft a achiziționat VoloMetrix, companie specializată în analize pentru eficientizarea muncii

florinSeptember 4, 2015
cooperare_rom_slo_3_sep_15

Slovacia solicită sprijinul României în domeniile industriei inovatoare, de tipul start-up și high-tech

florinSeptember 3, 2015